en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

19 november 2008

mer besök o presenter:)

har haft en mycket trevlig kväll! fick besök igen, denna gången av tatja, marianne o gerd från jobbet. dom hade med sig delikat mat från ingelsta kalkon o en stor fruktkorg! Tack för att ni e så snälla o tänker på mej...

har börjat göra dom där övningar sjukgymnasten gav mej för att få tillbaka rörligheten i armen. jag står intill toadörren o gör dom o haha två mycket långnästa hundar undrar va i hela friden jag sysslar med.

jag börjar bli piggare igen nu. har ju absolut inte haft några komplikationer efter operation förutom att jag varit lite trött. känner att krafterna återvänder o de e skönt!

nä tack för idag:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Va skönt att du är på bättringsvägen!! kram