en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

3 december 2008

längesen sist

har inte skrivit på länge... e trött på o bara skriva om tråkiga saker... men cancermöget hade iaf inte spridit sej vilket var en väldans tur eftersom de va den mest aggresiva sorten av cancer jag hade. men nu väntar hård cellgiftsbehandling för att de inte ska komma tibax. så nu kommer mitt hår o ryka all världens väg. jaja de kommer ju o växa ut igen men de känns jobbigt iaf. mitt humör e absolut inte de bästa o mitt tålamod ska vi inte prata om. ska iaf klippa mej i nån kort frisyr efter jul så att de inte blir så drastisk förändring. e lixom lite jobbigt o gå från långt hår till ägghuvve. jaja ska väl ta mej igenom de oxå...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud va skönt för dig!!!
Är kanske inte vidare uppmuntrande, men perukerna brukar vara väldigt fina och naturtrogna! Iaf dom mamma hade :)
KRAM

Anonym sa...

Hej Anna! Åh vilken lättnad, vad kul att "höra från dig"! Har kollat flera gånger och unndrat när du skulle skriva härnäst. / B1