en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

18 november 2008

besök o present!

bäst jag skriver nu annars blir camilla besviken!! ja jag fick trevligt besök idag av camilla o viktoria o dom hade med sig present från alla på jobbet! en jättefin ljusstake med tillhörande blockdoftljus. har eldat på hela eftermiddagen så nu luktar de gott här hemma! camilla du kan väl tacka alla från mej!

har förlikat mej ganska bra med min osymetriska kropp. nu gäller det nästa vecka... har tid hos läkaren torsdag nästa vecka o då får jag svar på om skiten spridit sig eller inte...

hitta en lapp om en försäkring idag när jag sortera papper... hade jag tagit den så hade jag fått 50 000 i engångsbelopp o sen 5000 var månad i ett helt år. fan alltså. men nu har fia i alla fall tecknat den...

dags o glo lite på tv...

so long

Inga kommentarer: