en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

16 november 2008

äta, äta, äta

vilka snälla polare jag har då! igår visste linda att min syrra inte va hemma o förstod att de skulle innebära att jag skulle strunta i o äta middag. så hon o christian kom hit med mat till mej från ingelsta kalkon! jättegott! o min favvocider hade dom oxå med!

idag har jag sovit hur mycke som helst. har inte lyckats få upp ögonlocken förrän nu. skönt! känner mej rätt ok idag. har ätit i massor. får nog sluta me de här krängandet som jag o min syster sysslat med sen jag fick cancerbeskedet annars kommer vi snart o rulla fram.

bye for now

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna.
Det känns som att "hur är det idag?" är en dum fråga... Men jag undrar hur det är med dig idag eller ikväll rättare sagt? Det har gått några veckor sedan jag läste din blogg för första gången och nu ikväll har jag uppdaterat mig på alla dina senast inlägg. Och jag måste säga att det är himla strongt av dig att skriva och berätta om eländet du drabbats av!!! Det är "intressant" (missförstå mig rätt) att läsa det du skriver och man vill veta hur det är med dig och vad som händer. Än en gång, STRONGT är ordet Anna!
Kram / B1 o B2