en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

22 januari 2009

livet e jobbigt just nu

ja jag har inte mkt roligt o komma med... mår inge vidare i mitt sinne ... har ju börjat cellgiftsbehandlingen o än har den väl inte påverkat mej så mkt fysiskt sett. mådde illa igår o har varit lite trött men annars inget precis. har gnällt en massa över mitt hår... har haft svårt o acceptera kort hår o värre blir det väl när det sen trillar av helt. egentligen inget o hänga upp sig på men jag tycker de e jobbigt vilket som.

tycker de e fruktansvärt jobbigt o va ensam just nu. man känner hur tiden rinner iväg...undrar när de e min tur lixom...när ska jag få bli lycklig. uthärda, uthärda, uthärda. urk. tur att jag har min syrra, linda, ullis o mina dogs. vet inte hur de skulle gått annars.

nä har inte mer o komma med just nu, får se om de blir mer bloggande igen framöver.
Marginaljustera
byebye

1 kommentar:

Lisa sa...

Halkade in på ett av dina äldre inlägg av en slump men fastnade!
Du skriver otroligt roligt, så sjukt positiv! I like!

Sen kom jag fram till dina inlägg från den senare tiden men trots din sits skriver du fortfarande positivt.
Tänkte bara säga att du verkar vara en stark och rolig tjej och hoppas du fortsätter skriva snart igen :)