en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

12 november 2008

tröskor!!!

lite svårt o sova alltså! en av damerna snarkar som en jätteskördetröska o dom andra två som leksakströskor;) jag har inte sovit ett dugg än så länge, men ska göra ett försök nu igen. fick en insomningstablett vid 2 men den verkade nog inte eftersom jag e vaken än! dom sa jag kunde få öronproppar men jag lovar jätteskördetröskan klår dom haha. stramar o drar i såret men de e inte så farligt faktiskt.

good morning!!

1 kommentar:

miamaria sa...

Ja ha!!! det är nog jag som är den stora tröskan *skrattar* nu skall jag åka hem så jag hoppas du får sova gått i natt *ler*
Önskar dig lycka till med framtiden och vovvarna.
MVH
Maria Axelsson"örkelljunga"