en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

14 november 2008

hemma

strax efter att jag skrivit de förra blogginlägget kom läkaren o sa att jag kunde gå hem om jag ville. o de ville jag för de e ju inte så kul o ligga i en sjukhussal. drängaget gick inte o ta ut idag för det kom fortfarande för mycket vätska ur såret, så jag ska infinna mej klockan nio imorronbitti på sjukhuset igen.

roligt besök av ullis o aaron idag igen! idag börja ungen o gnaga på hundarnas ben haha. jag fick hämta ett nytt tuggeben till honom så han slapp dela!

jag har ju känt mej väldigt pigg sen operationen men jag överskatta nog mej själv ikväll. följde me fia till willys o blev helt vimmelkantig så jag gick in på sjukhuset på hemvägen o kolla så att allt va ok o passa på o få smärtstillande o sömntablett. o så fick dom tömma de äckliga dränaget.

ni som känner mej vet ju att jag inte alltid har världens bästa tålamod. hm de e ingenting mot hur de e nu. blir jag minsta lilla för trött eller för hungrig e de kört. blir arg som ett bi på två röda känns de som.

nu ska jag o fia o dogsen kränga o sen e de idol.

have a nice evening!

Inga kommentarer: