en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

21 oktober 2008

sölkorv!

anna e fruktansvärt trött...gick o la mej nio igår kväll o såg inte ens cityakuten. ändå va jag svintrött i morse, tror jag har nåt skit i kroppen. men jag lyckades iaf hasa mej till jobbet o köra den hemska 51 rundan. va ute o cykla där i 4.5 timme. när jag kom tibax mötte jag dom andra i dörren som va på väg hem. hm då kände man sej som en sölkorv. men va fan jag skynda mej så gott jag kunde hela dan så va mer skulle jag gjort? skulle egentligen tränat ikväll men tycker inte de e lönt när man inte har nån kraft kvar. bäst o spara sej så man orkar jobba ist! nu inbillar jag mej att de e cancer i knölen o att de e därför jag e så trött. måtte jag ha fel. ja nu ska jag o lillis kolla lite dr phil, hemma hos o andra avenyn. lillis har egentid me sin mamma idag! sen blir det sova för hela slanten!

kram alla...

Inga kommentarer: