en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

19 oktober 2008

klubbmästerskap o rattfull?!

vilket härligt väder det har varit idag! så det va roligt o va me på agilitytävling idag. o riktigt duktig va zandi. i hoppklassen hade vi noll fel på hinder men lite tidsfel o sen i agilityklassen lyckades jag få henne över vippen. fick en vägran på vippen o satans me tidsfel haha men alla övriga hindren gick galant.

zandi o lillan på klubbmästerskap i sina tävlingsdräkter! ja lillan titta ju bara på men man kan ju inte göra skillnad haha.

efter tävlingen åkte vi till landet o jag har ridit idag igen! ah jag hade glömt att de faktiskt e roligt. gjorde i ordning stallet o åt middag där o sen åkte vi hem o vi e jättetrötta!

när vi parkerat bilen här ute o va på väg in kommer en polisbil i full rulle o stannar. jag bara titta. har du just kört bil? mm sa jag. vadårå? ja e du nykter? ja klart jag e! ja du får iaf blåsa. nån hade tydligen ringt polisen o trott jag körde rattfull. ja jag e ju lite tankspridd o jag vet jag vingla till utanför glemminge men ändå. snacka om att jag blev paff iaf!

nä måste vila mera! have a nice evening everybody

1 kommentar:

Anonym sa...

haha hur lyckas du?