en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

5 oktober 2008

nya planer!

jaha då har lördagen hunnit övergå till söndag visst. sov länge idag till klockan elva o de va verkligen välbehövligt. har inte sovit mer än 4-5 timmar per natt denna veckan.

jag o dogsen åkte ut till stallet vid två. har donat o grejat i stallet o fixat med lillen. tiden rann iväg o vi var inte hemma förrän till åtta. tur så man hann se stjärnor på is! rätt kul program men gynning o berg verkade lite stressade bara...

nu ikväll har jag tvättat tre maskiner tvätt o diskat o dammsugit så nu har vi någorlunda fräscht hemma igen.

jag har en plan till nästa helg! att börja rida lite på min gamla häst igen. har tvättat mina ridbyxor, putsat stövlarna o gjort iordning tränset. japp får väl se om dom gamla takterna sitter i än!!

imorgon bär det av till skurup igen för agilitytävling. ska bli roligt. nu ska vi försöka sova lite igen efter en lång dag

natti!!

Inga kommentarer: