en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

3 oktober 2008

fredag wiii

ja så har en ny vecka passerat o annas nya liv har startat (lite iaf!). va på breeze, de nya gymmet, för instruktion igår. jag fick hjälp av seth ronland själv. han va jättetrevlig o verkade verkligen veta vad han sysslar med. jag fick massor av inspiration. just när jag träna var där bara killar stora som hus med ännu större tatueringar. men trots deras lite skräckinjagande uppenbarelser så va dom trevliga o smajla upp sig o hälsade. tur man har tatueringar själv så man passa in haha.

ikväll ska jag o lillis åka till ullis, aaron o marcus. tar bara me lillis så hon får lite mer uppmärksamhet några timmar. zandi har liksom förmågan o alltid ta så stor plats. hm undrar om hon lärt sej det av sin matte;). idag fylller lilla råtta 1 år! fia har köpt två täcken i present åt henne o alla tre hundarna har fått tuggben. på söndag e de dags för agilitytävling i skurup igen. ska bli kul!

nu ska jag i badet. ovanligt va haha.

byebye

Inga kommentarer: