en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

11 oktober 2008

lazy sunday

men oj vikken slappardag! jag o dogsen ligger i soffan o glor lite på tv. skönt! springer dock upp o ner till tvättstugan med jämna mellanrum.

snacka om att jag älskar min säng haha. har ju köpt en ny lampa till hallen som det skulle meckas lite med. ja naturligtvis skruvar o fixar jag liggandes i sängen. efter det blev det frukost i sängen o sen slumra jag till o sov lite till.

va ner på stan en vända med dogsen o köpte fina glödlampor till min lampa. när de e synliga glödlampor så måste dom ju likna nåt!

jag åt spaghetti o köttförssås till middag o flickorna fick varsin portion spaghetti dom med så dom e mätta o så trötta!

ska eventuellt träffa linda lite ikväll, vi får se om vi ids göra nåt.

igår fick vi reda på dom nya lönerna. utan o avslöja något kan jag säga att jag blev nöjd. känns lite mer motiverande o jobba iaf.

jag fick en kallelse till igår till sjukhuset. samma dag som mammografin ska jag även på bröstpunktion. hu jag kommer säkert o svimma men bra att de oxå blir gjort så snabbt.

nä nu e de dags för tvättstugan igen! kram så länge...

1 kommentar:

Ullibul72 sa...

Hej, vännen!
Vill Du ha sällskap på sjukhuset så säg bara till, så följer jag med!
kram U