en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

12 oktober 2008

söndag i stallet

idag hara jag o dogsen tillbringat eftermiddagen i stallet. o tro de eller ej jag har ridit för första gången på två år. o de va roligt! kändes som om jag aldrig haft nåt uppehåll från ridningen men de e väl som o cykla, har man väl lärt sej sitter det i. har även lekt hovslagare i dag så jag väntar världens träningsvärk i morgon. hade egentligen tänkt o träna idag men jag tar de imorron istället. tror att jag bränt en del kalorier i stallet så det räcker nog för idag! måste ju ha lite krafter kvar tills imorron när all reklam ska delas ut!

Lillen!

kom på att jag nog va lite vimsig igår! skulle komma på en fyndig titel till mitt blogginlägg o skrev lazy sunday. va en dag före min tid, de va ju lazy saturday igår!

nu ska vi slappa här. hej så länge!

Inga kommentarer: