en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

23 september 2009

windy wednesday


då har man lyckats va brevbärare igen! funkar ganska bra faktiskt o tom lite roligt får jag säga. känner dock att man blir trött fortare bara men de e väl inte så konstigt. har två månader till på mej o komma igen såvida försäkringskassan inte ska klödda me en.

bara förkylningen släpper helt så ska jag börja springa några dar i veckan igen. vill ju bli av med dom sista fem kilona oxå. men har jag lyckats bli av med 11 kg så då ska jag väl klara fem till! zandi ska få hänga med då så jag bygger upp henne bra till nästa agilitysäsong!

så ett nytt försök med eländeshovslagaren idag... hoppas han kan hålla sej till den tiden vi har bestämt så de blir gjort idag... väldigt tråkigt med min fina häst som blivit väldigt gammal sista året. ont i sina hovar mellan varven o jobbigt med sina luftrör. vet inte riktigt hur länge till lillen kan finnas kvar, vi får väl se hur de går i vinter. blir han sämre så finns de bara en utväg kvar...

nä stallet nästa! hej så länge.


2 kommentarer:

Malin sa...

Jag hittade dej gumman. hihi Blev jätte glad när du skrev. har undrat så hur det var med dig.
Hoppas det är bättre iaf.
hur går det med allt? börjat me agilityn igen el? kram Malin med vovvar o bebisen Tuva =)

Anonym sa...

Hej Anna!

Villa bara säga att det var såå kul att se & läsa din blogg igen!

Ha det / kram från B1