en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

13 november 2008

torsdag på avdelning 2

så då fick man lite sömnmedel igår så till slut lyckades jag somna. va helt slut igår o då kom väl chocken lite oxå... hela bröstet e faktiskt borta...

men nu har sjukgymnasten varit här o visat proteser o jag har även fått kataloger me underkläder som ska passa när man har protes...riktigt snygga va dom faktiskt. ja blir ju kul me lite nytt iaf! har även gått igenom vilka övningar jag ska göra sen för o få igång rörligheten i armen igen.

har haft massa besök! ullis, marcus, aaron, yvonne, fia, mamma, lena, therese, kuratorn, stina o ikväll kommer linda. o eva o stefan har hela tiden kollat läget me mej per telefon. tack alla för att ni ställer upp!

har just pratat me fia o hon ska komma hit me dogsen så vi kan gå en liten sväng runt sjukhuset. saknar mina bjäbbande små ulltussar ju! ja små o små, zandi har blivit riktigt fet haha.

hej så länge...

Inga kommentarer: