en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

6 november 2008

not so funny...

de e verkligen inga roliga blogginlägg för tillfället. läste de jag skrivit nu i dagarna o de va ju inget roligt direkt. men just nu e jag lixom inte på så gott humör. fia har varit mycke hos mej o när hon e här så går de rätt bra men så fort jag e ensam så oroar jag mej jättemycket. har läst på nätet om cancer o bröstrekonstruktioner. o ju mer jag läser desto mer oroligt blir jag. o dom där rekonstruktionerna jag hittat bilder på ser förfärliga ut. för o inte tala om proteserna. urk dallriga silikonklumpar. e rädd att jag helt ska tappa fattningen när jag vaknar upp efter operationen. har fortfarande inte fatta de...anna har cancer...

Inga kommentarer: