en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

3 november 2008

cancer, cancer, cancer

jaha de va som jag befarade. cancer i småknölarna med, så den 11 ryker det högra bröstet vare sej jag vill eller inte. dom kommer ju o göra en rekonstruktion men det dröjer minst ett år eftersom vävnaden måste hämta sej. ska fanemej göra världens bomber då när dom ändå e o rotar där;). nä skämt åsido jag blir glad bara jag kommer o se nåtsånär normal ut.

usch vet inte om jag ska skratta eller gråta. jobbigt som fan o ta in. men det gick ju snabbt med o få operationstid iaf. en vecka kvar med två bröst...många tankar som far runt i huvet. hoppas bara cancermöget inte har spridit sej till nån annanstans i kroppen. dom kan inte säga de säkert förrän dom opererat o fått ut lymfkörtlarna o inspekterat dom.

sen måste jag va kvar på sjukhuset ett par dar efter operationen. urk vill inte. fan alltså gå med bröstprotes. vet inte om jag vill de, men jag får väl se sen...

kram alla som tänker på mej i denna hemska tid...

Inga kommentarer: