en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

17 oktober 2008

sofftime!

ah gud va skönt de e fredag igen. jag e slut o behöver få sova ut. det har tagit på krafterna med massa reklam o den jobbiga onsdagen på sjukhuset. har fått en ny kallelse till sjukhuset den 27 så jag antar jag får svar på proverna då...

lyckades hasa mej iväg till gymmet efter jobbet o faktum e att jag har inte haft ont i nacken en gång sen jag börja träna igen. så skönt!

nu har jag o dogsen stupat i soffan o ska ha tv-kväll. egentligen borde jag städa men de får banne mej va till i morgon.

på söndag e de klubbmästerskap i agility! även om vi inte lär vinna haha så ska de bli kul ändå!

kram för nu!!

Inga kommentarer: