en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

9 oktober 2008

orolig...

men oj va trött jag e. har precis sovit en timme efter ett skönt bad. så nu har jag snart fått tillbaka lite energi.

oroar mej lite för knölen i mitt bröst...va hos doktorn i måndags o då upptäckte hon en liten knöl till. har nu fått remiss till mammografi på onsdag. tänk om de e nåt farligt? va ska jag då ta mej till? jag har sån otur jämt så jag e lite nervös. usch.

sanda o jag va på träningstävling i sjöbo i tisdags. det va en hoppklass så ingen vipp ingick. det gick jättebra o klara banan utan några problem. igår va de vanlig agilityträning o då gick det mkt bättre med vippen än vanligt! så snart kanske hon tar den utan problem.

imorgon e de fredag, gud så skönt. denna helgen ska jag verkligen se till o vila mej vilket jag inte hann förra helgen.

nu ska jag för en gångs skull glo lite på min tv! kanske städa lite senare...

bye for now

1 kommentar:

Ullibul72 sa...

STOOOOOR KRAM från Ullis