en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

6 oktober 2008

i'm a bit worried...

idag har jag varit hos doktorn o undersökt knölen i mitt bröst...ja hon konstatera att den va stooor + att där va en liten knöl oxå. urk känner mej lite orolig nu. hon skulle fixa en snabb remiss till mamografi o börja prata om sån där test när dom sticker in en grej i den där knölen för o ta prov o se om den e elakartad eller inte. tänk om knölarna e de? usch jag som har sån satans otur jämt... känner mej en aning skärrad... skulle egentligen varit o tränat idag med (va faktiskt på gymmet igår) men blev så trött efter de här me doktorn. jaja bara o hoppas jag får den där remissen snabbt.

Inga kommentarer: