en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

30 oktober 2008

funderingar...

kan inte riktigt fatta det. jag har cancer. jag har cancer. förstår inte. kom på att det faktiskt e nåt som man kan dö av. nu tror jag nog jag ska kunna bli frisk men ändå. har bölat ganska mkt men det e väl inte så konstigt. känner mej rätt ok nu ändå.

har gjort lite grejor idag för o bli på bättre humör. e numera brunhårig! har varit hos emelie o. o fixat frisyren. tack emelie du e lätt stans bästa frisör. sen har det inköpts en svinsnygg brun skinnjacka o en guldfärgad scarf. snyggt värre.

undrar bara om de här me cancern e nåt slags straff för nåt. tycker det har hänt så mkt skit dom sista åren så de borde va färdigstraffat nu. jaja....

1 kommentar:

Anonym sa...

lite shopping hjälper mot det mesta :)