en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

26 oktober 2008

flitighet o vila varvat!

började dagen med o gå me dogsen en timme fastän att det regna. ja flickorna hade sina regnjackor på o mamma va bra påpälsad så de va faktiskt skönt trots vädret! sen försökte jag knåpa ihop ett cv så gott jag kunde och uppdatera mej i excel. oj va de va jobbigt o tänka o skriva haha så sen fick jag vila.

har vatt på willys o handlat o har lagat mat o ha me på jobbet imorron. alltså ni hör ju själva vilken redighetsfaktor jag börjar skaffa mej haha. sen blev det sova några timmar igen. både jag o hundarna va trötta efter tävlingen igår. vaknade faktiskt riktigt pigg. de va länge sen de hände... så jag pallra mej till breeze o träna duktigt i över en timme.

när jag kom hem så diska jag o nu har jag just varit ute på promenad me dogsen igen. jag känner mej så duktig! nu väntar ett skönt bad o sen ska jag se andra avenyn. i morron e de dags för sjukhuset o besked om min otäcka knöl. håll tummarna för mej e ni snälla...

bye for now

Inga kommentarer: