en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

5 oktober 2008

drömman?? nej verkligen inte...

jag blir tokig! jag har ont i vänster sida av nacken upp i huvet var o varannan dag. alltid på samma ställe o aldrig känns de så på höger sida. vakna just o de värker i takt med pulsen. irriterande eller vad?? sjukhusapoteket e väl öppet på söndagar så jag ska inhandla voltaren så jag slipper ha ont mer idag iaf. dessutom världens skallebank. e kanske för att jag drömt om clarence igen... det gör jag oxå var o varannan natt så de e kanske han som e boven till nackontet med. drömmer så ingående o levande om honom, att jag tror han ska finnas hos mej när jag vaknar. fattar inte, de e ju ändå snart 6 år sen han försvann...

Inga kommentarer: