en blogg som åter är i gång efter det värsta året i mitt liv. cancer... men nu efter allt elände e livet på väg mot det normala igen. läs om mina nya äventyr!

30 september 2008

flodhästen ska reduceras!

ja jag tror anna e på g igen. jag trodde fanemej de va kört förra veckan men nu känns de rätt ok igen, förutom att jag hittat en stor konstig knöl i min ena boppe. hoppas verkligen inte de e nåt farligt för jag vill då inte bli en enpattad kärring. ska kolla upp de på måndag.

anna ska börja träna igen! har varit o kollat på de nya gymmet breeze o ska börja på torsdag. man kanske rent av kan komma i form igen o slippa o ranta runt som en flodhäst. ska iaf bli roligt! vi på posten får ju dessutom ett bidrag på 70% (max 1500) till träning så de e ju dumt att inte utnyttja de.

i helgen blir det agilitytävling igen i skurup! o sen den 25:e i trelleborg. låter kanske fånigt o springa runt där med en byracka men de e förvånansvärt roligt.

jag har haft satans ont i nacken hela dan. fick ta ipren på jobbet för att de skulle släppa lite. som tur e ställer min dödspolare linda upp o masserar ikväll. i massagen ingår fika! de ni, hur många såna massörer känner ni;) haha jag glömmer aldrig när jonas skulle massera mej o jag la skånkarna där man skulle ha skallen. han va snäll o skratta knappt, hade de varit jag som va massör hade jag legat dubbel av vrålskratt.

vi verkar ha fått en jättesympatisk chef nu iaf! han säger att de e bara o komma in o prata om vad de nu kan va, så ska han göra sitt bästa för att hjälpa en! känns bra. o sen har vi världens bästa teamledare i camilla. tack camilla för att du e så schysst!

nä nu ska jag sanera lägenheten ifrån hundhår som vanligt.

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

isch då. ja kolla upp knölen omedelbart!!!!
krma